quotover tijdquot

Hoe gaat het nu met uw kind? Bespreek de voorruitgangen van uw kind hier.

quotover tijdquot

Berichtdoor daylightje » ma 17 sep 2007, 20:44

Onze baby, onze eerste ook, was uitgerekend, om vandaag op de wereld te komen.
Maar vorige dinsdag zei de gynaecologe ons al, dat mijn vriendin nog geen opening had, en dat het kindje nog niet ingedaald was. Waarop ze ons direct een afspraak regelde voor morgen, dinsdag.
Het ziet er dus naar uit, dat "we" nog niet aan de bevalling toe zijn.
Haar bekken is in ieder geval geschikt, om het kindje te laten komen. Al wat er nog moet gebeuren, is dat het aan de gang geraakt ...
iemand soortgelijke ervaringen ?
daylightje
Beheerder

Re quotover tijdquot

Berichtdoor Gast » di 18 sep 2007, 11:29

Ja, mij kleintje had er op de uitgerekende datum ook nog geen zin in...ik ben uiteindelijk 17 dagen later bevallen.

Maar er zijn maar heel weinig kinderen die wel op de uitgerende datum geboren worden.
Gast

quotover tijdquot

Berichtdoor daylightje » di 18 sep 2007, 19:26

Onze baby, onze eerste ook, was uitgerekend, om vandaag op de wereld te komen.
Maar vorige dinsdag zei de gynaecologe ons al, dat mijn vriendin nog geen opening had, en dat het kindje nog niet ingedaald was. Waarop ze ons direct een afspraak regelde voor morgen, dinsdag.
Het ziet er dus naar uit, dat "we" nog niet aan de bevalling toe zijn.
Haar bekken is in ieder geval geschikt, om het kindje te laten komen. Al wat er nog moet gebeuren, is dat het aan de gang geraakt ...
iemand soortgelijke ervaringen ?
daylightje
Beheerder

Re quotover tijdquot

Berichtdoor Gast » di 18 sep 2007, 19:26

Een bevalling kan zomaar opeens op gang komen hoor dat het vorige week allemaal dichtzat zegt helemaal niks over deze week.
Indalen hoeft ook niet persee de bevalling kan ook beginnen zonder dat het kindje ingedaalt is, wel moet je vrouw dan gelijk gaan liggen en de verloskundige bellen als het water breekt,ivm naverstreng  maar dit hebben ze haar vast wel verteld!
Succes hoor het gaat zoiezo snel gebeuren nu :)
Gast

several methods for hunting wonderful later on

Berichtdoor Williamtiz » ma 27 nov 2017, 01:07

Saucony Zealot Vs Triumph
Breakfast time must consist of both proteins and carbs. That's on account of your entire body is depleted of its carbohydrate stores in the morning and needs to be replenished with carbohydrate food for your system to perform at its best level. The mix of carbohydrate and health proteins units the stage forever nourishment because they initialize system systems to act since they must.

Afbeelding

When it comes to working with anxiety, consider visiting a shooting variety. Firing a handgun is definitely an wonderful method to let anxiety out in a good manner. Be sure to follow all regulations at the snapping shots array and will also not just become a wonderful pressure comfort device and also a likely new activity for yourself.

Afbeelding
Williamtiz
Beheerder

Keer terug naar Progress